Monday, June 24, 2013

Rejoice 水潤柔亮植物系列



今次試用左兩隻不同配方的洗頭露及潤髮精華,天然楊桃精華同小米草精華。

多效修護椰油冼髮露 HK$67.9/950ml

含天然楊桃精華含有維生素C及有機酸,特別添加去屑成分可以針對頭屑,油膩難耐同是有效滋潤頭皮和頭髮。

本人一到轉季天氣就會有頭皮屑煩惱,剛剛試用後頭皮有改善,好滋潤,你平時R頭都少咗。氣味非常之香令頭髮好似搽咗香水咁。


水潤柔亮植物潤髮精華素 HK$34.9/380ml

配方含有小米草及鼠尾草植物精華:利用匈牙利和保加利亞的小米草源自海拔3300公尺以上日照充足山區,提取小米草植物精華。鼠尾草來自歐洲南部,是世界上最珍貴的芳療精油之一。兩種精華配方針對秀髮重乾枯可以感受到充分滋潤。
Before                                               After
自己髮尾本身都好乾,用完之後感覺順滑。本人髮質係油成但係完全唔覺得笠痴痴,非常之乾爽,這個裝太可以維持到朝早到晚。用咗Rejoice水潤柔亮植物系列頭髮明顯地變得之潤同有光澤,睇來非常健康。

No comments:

Post a Comment