Saturday, June 8, 2013

SFERANGS天然蝸牛黏液系列 (2)

今次會介紹SFERANGS天然蝸牛黏液系列:純天然蝸牛面霜Natural Snail Mucin Cream $657/50ml

重點:含有蝸牛黏液和高濃縮的營養精華,使鬆弛的皮膚回復彈性。黏性成份使新陳代謝加快,零皮膚平滑。

成份:蝸牛黏液,腺苷,熊果苷,人參萃取精華

含有蝸牛成份的護膚品大部分嘅質地都會見到有一絲絲,因為蝸牛的黏液。質地係白色黏狀,搽上面時會覺得有點立但係一推開就感覺到非常滑。

我會在晚上搽上,用的份量會多一點因為我會開冷氣所以皮膚會比較乾D。每一朝起身皮膚完全唔覺得乾反而覺得好滋潤,仲有點光澤及平滑,下巴位置都覺得firm咗。

SFERANGS 專櫃地址﹕

元朗千色廣場
元朗教育路1號千色廣場2207
Shop 207, No. 1 Kau Yuk Road, CitiMall, Yuen Long, N.T.

尖沙咀Wing On Plus
九龍尖沙咀東部麼地道62號永安廣場
G/F, Wing On Plaza, 62 Mody Road, Tsim Sha Tsui East, Kowloon

No comments:

Post a Comment