Wednesday, June 26, 2013

My Day • My Night


相信每一個人都想自然醒,但因為種種原因(返學,上班)都會早起床。認識我的朋友都知道我很早上班,大部分人仲睡覺時我天都未光就要起床,梳洗及化妝,看看我的鬧鐘你們就知道機早鬧鐘會響。(囡囡每一日都可以自然聲,真好!)


我每日平均睡3-4小時,我喜歡夜訓又要早起,經常有睡眠不足令自己冇精神及有極差的皮膚狀態。如果每一日有36小時就好啦但偏偏不是事實,我可以點做呢。

早排我試咗某品牌的精華液,效果好好可以令皮膚回復最佳狀態,早皮膚感覺好滋潤,保濕,有彈性(但依然都係訓3-4小時) 同事都同我講我皮膚好咗,有光澤,但現在唔講得,請大家留意下一回我會介紹俾大家。

No comments:

Post a Comment