Tuesday, July 9, 2013

Lady Qooza X Telford Plaza 媽媽 Blogger 聚餐

今次有好介紹,早前出席Lady Qooza X Telford Plaza 媽媽 Blogger 聚餐,他們邀請了一班媽媽Blogger來到德福廣場介紹幾間兒童專門店包括:stride riteMothercareFABLES

我自己覺得一對鞋係對小朋友好重要,一定要保護雙腳受傷及不影響足部自然發展,今次介紹美國童鞋領導品牌stride rite他們做到以上要求之外同有不同級數的鞋給小朋友包括:0-2歳,2-5歳,5歳以上,一定會有一對適合你的孩子。

Mothercare的品牌應該所有媽媽都知道,今次會介紹他們自家品牌的,奶瓶-Mothercare Innosence。利用35度奶咀設計,令奶咀及奶瓶環能扣在指定位置,最重要係減少BB飲到風的機會。

Konfidence Kid's Jacket最適合我囡囡,她最喜歡係游水。學習背心有8個抽取式的浮出水棉,每1片水棉可以取出來零BB逐漸訓練泳術,質地係防UV保護貼身潛水料同時有保䁔效果。

BABYBJORN囡囡細細個都有用,係一個非常方便同安全的揹帶,今次新推出Baby Carrier One
賣點係能夠提供4種揹法:
初生期前抱式朝向父母
嬰童期前抱式朝向父母
嬰童期前抱式背向父母
嬰童期後背式
適合初生至3歲小童使用

FABLES216歳亞洲小孩而設,設計有歐美童裝色彩的格調。他們推出春夏系列主要分4類:成熟優雅,假日氣息,型格好動及熱愛暑假。我最鍾意就係色彩繽紛的裙仔,囡囡着上一定會好可愛。

當晚大家都玩得好開心,仲有好多禮物收,囡囡都好喜歡所有禮物。

好多謝Lady Qooza X Telford Plaza的安排,大家快D帶同仔仔囡囡到德福廣場shopping啦。

No comments:

Post a Comment