Monday, July 29, 2013

麥當勞「開心樂園餐」X 藍精靈2 博客開心體驗日


好開心得到邀請可以帶囡囡Helia一齊去博客開心體驗日,她表現得非常興奮。
每個小朋友最鍾意就係去麥當勞食「開心樂園餐」,我個囡囡都係一樣因為可以食佢最鍾意的薯條同時又有禮物收。
雖然大家都對「開心樂園餐」非常熟悉,但係都想再介紹一下:

小朋友可以選擇1+2+3,套餐分為主餐,配餐同飲。特別餐單:粒粒粟米杯,豆漿,牛奶,荳奶,橙汁,熱朱古力及利賓納。Helia選擇她最愛的3樣:麥樂雞+粟米杯+橙汁,YUMMY!!!
當日仲請咗麥當勞叔叔為小朋友表演,初時囡囡都有D驚但係知道麥當勞叔叔原來有禮物送,她就表現得好開心。
再同麥當勞叔叔大合照,Helia不停擺唔同pose連麥當勞叔叔都跟著佢。

82日開始,購買「開心樂園餐」送「藍精靈2」玩具一款。一共會有12款,左4星期內推出。想擁有全部的話就快D去麥當勞食「開心樂園餐」。
Helia當日玩得好開心,佢話好掛住麥當勞叔叔喎!!

是次活動是應麥當勞/麥當勞公關公司邀請出席的
活動中所享用的食物及飲品,獲取的禮物及活動中的特別節目是由麥當勞/麥當勞公關公司應是次活動特別安排予參加者的

No comments:

Post a Comment