Tuesday, May 21, 2013

BiothermHomme新代言人 @彭于晏

BiothermHomme隆重其事在Sky100舉行「BiothermHomme新一代亞洲代言人發佈會」,在場有好多記者同傳媒採訪。

我係第一次踏上Sky100,真係有啲興奮同可以近距離見到彭于晏。當日他穿上一套白色西裝,睇見真人好靚仔。

今次彭于晏為BiothermHomme代言5男士系列產品,包括:

- T-PUR
控油收毛孔系列
- AQUAPOWER
溫泉強效保濕系列
- HIGH RECHARGE
高效能充電系列
- BB Cream
修飾乳
- AGE FITNESS
橄欖活膚系列

當日品牌高層在發佈會上介紹BiothermHomme的資訊,及舉行一個代言人頒獎儀式。

因為夏天天氣濕熱會令皮膚變得油淋淋同乾燥所以一定要搵一個適合自己皮膚的產品,今次品牌推出全新T-PUR控油收毛孔系列幫助男士們解決以上的問題。

產品系列有3大個重點:

控油: L. Digitata Extract掌狀海帶精華+Zinc
止汗: Perlite火山礦物珍珠岩
平滑: Life Plankton水源再生因子


系列一共推出4個產品:
Biotherm T-PUR Clay-like Unclogging Purifying Cleanser 控油收毛孔潔面霜 $200/125ml
Biotherm T-PUR Purifying Mattifying Pore Reducer Lotion
控油收毛孔爽膚水 $250/200ml
Biotherm T-PUR Clean Skin Effect Mattifying Moisturizer
控油收毛孔補濕露 $320/50ml
Biotherm T-PUR SOS CORRECTIVE Moisturizing Concentrate
控油收毛孔急救精華 $320/50ml

今個夏天,男士們面部肌膚可以回復幹爽自然的狀態,同油光講bye bye

No comments:

Post a Comment