Wednesday, May 8, 2013

SCHWARZKOPF 加強版水凝膠原修護系列

要有一把健康的頭髮就要找一個適合自己髮質的產品系列,今次我會介紹Schwarzkopf推出全新加強版水凝膠原修護系列。

水凝膠原修護洗髮乳 $38/200ML $98/600ML
水凝膠原修護潤髮乳 $38/200ML $98/600ML
水凝膠原修護潤髮液 $68/150ML
水凝膠原修護髮膜 $68/150ML
系列有獨創液態修護系統,含有深海水解膠原蛋白同透明質酸令髮根到髮尾都回覆亮麗。

當日請來品牌大中華區代言人童愛玲小姐到場同大家分享自己護髮的心得,她真人有高有靚同有一把漂亮的頭髮。

一路聽心得時品牌好細心,已經準備每人一份花膠湯比我們享用,好足料,非常之潤,好好味。

仲有即場示範,品牌專業髮型師利用水瀕膠原修護系列幫model護髮。短短5分鐘我可以睇到model頭髮即時變得順滑同有光澤。

我開開心心帶回家Schwarzkopf加強版水凝膠原修護系列可以同老公一齊幫頭髮做護理,簡單及方便。效果超好,我現在每日都用,頭髮變得清爽同順滑。

No comments:

Post a Comment