Thursday, May 30, 2013

愛自己 • Organic Glam有機炫彩系列

保養自己皮膚系好重要,每早晚我都會搽上適合自己的護膚品,但有無想過原來搽化妝品的時間會多過落妝的時間,所以我會選擇有機化妝產品自己。

最近收到The Organic Pharmacy Organic Glam有機炫彩系列粉底,品牌來自英國。每個產品另外百分之九十的原材料均來自英國本地農場,採取天然材料,礦物顏色,植物精華及各種抗氧化物,最重要系不含人造防腐劑或香料。

今次會介紹兩個產品:

Organic Glam Sheer Tint有機炫彩調色保濕霜 HK$535/40ml

可以改善及平滑膚色,含有抗氧化草本成份及礦物顏色。樹蕨內的多醣體為肌膚注入活力同時保護肌膚。

得一隻顏色,睇來好深色但一推開保濕霜時變成好自然的顏色,令到膚色均勻同有光澤。質地非常輕透,我完全唔覺得有搽咗粉底上面同時皮膚覺得好潤滑。
Organic Glam Photo Finish Antioxidant Pressed Powder有機炫彩瞬間光采壓縮蜜粉粉餅 HK$585/4.0g

混入綠茶,檸檬,葡萄及維他命ACE等抗氧化物

粉餅粒子好細,我會用化妝掃上妝。輕輕掃一掃經已搽晒全面,感覺非常透薄同好自然,定妝一流。

到咗5月份天氣已經好熱,個妝到中午開始溶化及塊面出晒油但系我用咗Organic Glam有機炫彩系列粉底,個妝可以keep到下午,我會用有機粉餅補補裝就得。記住選擇化妝品時都要同護膚品一樣,一定要天然有機。

No comments:

Post a Comment