Friday, May 17, 2013

母親節@Fresh「與母親分享愛」甜品班

做咗媽媽之後先知道原來媽媽真係好偉大,一定要對她好一點。禮物方便我會選擇fresh護膚品,我最喜愛係品牌的Rose Face Mask

身為忠實fans的我,好開心上星期@#$%&的邀請可以到米之蓮餐廳Sevva享用午餐。

每一張枱上都放滿fresh Rose系列,可以即是試上手,非常之香同好用。

我們享用3 course午餐,每樣都好好味。

最後品牌請了Ms B Cakery甜品大師教我哋用cream裝飾小蛋糕,睇來就好容易但係自己做就好難。每人做咗兩個小蛋糕,一個係自己,一個送俾媽媽。

媽媽我愛你,祝你母親節快樂。

No comments:

Post a Comment