Wednesday, May 8, 2013

MAGIC MIX 奇妙瘦 - 瘦身輕易飲

一到夏天就要幫自己衣服換季,試試下衫發現自己肥左好多,點算好呀,我要的極速瘦身。為咗健康,一定要找一個安全及無副作用的瘦身產品。近日市面上推出咗品牌Magic Mix奇妙瘦,試一試睇下可唔可以幫到我。

這個是全球首創無色無味瘦身沖劑,100%天然,冇西藥成分,含有最近瘦身組合蝴蝶仙人掌,綠茶同藤黃果可以幫助身體排走多餘脂肪及有效幫助瘦身。

一盒有14包,每包都係獨立包裝。建議每日用1-2次,每次1包。產品係白色粉狀。

我每日早上都會飲茶所以我會加入Magic Mix一齊飲,產品好快同茶混合一齊,飲時我只係飲到茶味...產品真係無味,大家可以加入任何飲品一齊飲架。

飲用3日後經已發現自己便便暢通咗,2星期後上榜真係瘦咗,瘦咗足足4磅。我完全冇節食,有食零食都瘦咗,哈哈真係好開心,食多幾件cheesecake都唔怕。

No comments:

Post a Comment