Wednesday, February 12, 2014

白蘭氏InnerShine紅膠原嫩肌精華啫喱


我自己好中意食零食,但係食零食會肥又唔健康,點算好呢! 早排我收到白蘭氏InnerShine紅膠原嫩肌精華啫喱,美肌啫喱... 首創全球獨有RubySignature Formula創造逆齡奇蹟。

融合容易吸收的小分子骨膠原蛋白,及由瑞典天然微藻萃取的珍貴「蝦紅素」,有效直逹真皮底層補充骨膠原蛋白,並阻截流失,活花活化肌膚細胞組織。

「蝦紅素」= 維他命C6000倍,CoQ10 800倍,維他命E500倍。


Made in Japan 不添加防腐劑及人工色素。
1盒有10(獨立包裝),每人食2條,可以隨身攜帶,非常方便。


白蘭氏InnerShine紅膠原嫩肌精華啫喱係透明紅色啫喱,一打開已經聞到石榴味,食落去都係天然紅石榴味道,好好味呀。(我好鍾意好鍾意食啫喱架)

好嘢,我搵到一個健康美肌零食,食多啲都唔會肥仲可以幫你改善肌膚細紋,光澤及彈性。味道中好好味,讓我隨時隨地補充骨膠原蛋白。

白蘭氏購物網站https://store.brandsworld.com.hk/
紅膠原嫩肌精華啫喱 愛意限定價: $148/  (正價: $170/)


以上產品及產品資料由白蘭氏InnerShine提供

No comments:

Post a Comment