Saturday, February 8, 2014

森田藥粧 • Mask 孖寶


我自己好鍾意用paper mask,方便同時效果好好。近排天氣好乾燥令皮膚冇晒水份變得暗淡,一定要極速急救。

早排我收到森田藥粧一盒面膜及一盒眼膜分別係「白米萃淨白潤原液面膜」同「白米萃淨白潤原液面膜」。


白米萃淨白潤原液面膜 HK$59/8

塑造"透白滑"完美肌,面部肌膚水潤光澤,晶瑩亮白。白米萃取長效深度滋潤並維持肌膚水油平衡,配合小分子玻尿酸能迅速滲透角質層。創新天羽絲隱形彈力面膜,能吸附自身重量8倍的精華液,絹絲般的觸感,在面上猶如第二層肌膚般緊蜜貼服,能將精華液完全心頭到肌膚裡。


面膜設好岩我塊面型,有非常多的精華所以我會瞓享到敷面膜。我會再用多咗的精華搽上面膜上,鼻同頸部增加保濕度。15分鐘後,面部已經吸收晒所有精華,皮膚即時見到有改善,感覺好水潤,膚色均勻及光澤。


白米萃淨白潤原液面膜 HK$38/6

造"水嫩"明眸,持續白皙水嫩,潤澤Q彈,眼周肌膚晶亮透潤。玻尿酸胜肽能激活真層玻尿酸之合成,使肌膚更加柔嫩保濕,改善肌膚彈性,配合有機山花精能有 效抑制酪胺酸脢之增生,以達到最佳美白效果。三功效創新全護型眼膜能夠淡化黑眼圈,減輕眼紋,撫平眼袋及幫助長效保濕。


眼膜設計好特別,可以敷眼的範圍好大,一樣咁貼服同好多精華液。敷完眼袋即時細咗同平復晒,眼紋減少,好勁,短短15分鐘就有呢個效果。

各大萬寧獨家發售
服務熱線: 2523-2683 (10:00AM-5:00PM)
http://www.drjou.com/
https://www.facebook.com/moritafans


以上產品及產品資料由森田藥粧提供

No comments:

Post a Comment