Friday, February 28, 2014

M.A.C. Spring / Summer 2014發布會


好興奮可以參加M.A.C.的發布會,今次仲有機會親身見到M.A.C.香港首席化妝師Ryuko Lau現場為大家講解M.A.C. S/S 2014化妝trend


2014年春夏季妝容會結合健康膚色,清新感及女性美。當日Ryuko介紹4個化妝主題:

- DAY-GLOW
原始的膚色用來說故事的動感字詞
- LIGHT FIX
營造的光彩度正好大排用場
- CC-THRU COLOUR
利用冷暖色調來明亮肌膚
- THE NEW EYE-DEAL
不經意地為眼妝帶來時尚的點綴



原來响Fashion Week好多名設計師都用以上的化妝主題在他們的Fashion Show上。

Ryuko
再為4models示範兩款彩妝,介紹兩款俾大家睇吓:


CC-THRU COLOUR彩妝係玩冷暖色對比,可以見到model面部係flawless,今次會focus唇妝,首先利用唇筆塗滿嘴唇再用velvet淺紫色搽上全唇,非常有時尚感。


自然健康膚色的DAY-GLOW可以見到Model雖然搽咗粉底但係睇落非常自然及帶出光彩。再搽搽上錢啡色帶點珠光眼影,零眼部輪廓突出。


最後有一個catwalk可以近距離睇到models的妝容及大合照。

今次真係學到好多化妝上的technique,我要努力,practice makes perfect!!! 多謝M.A.C.美美公關的邀請...

以上產品及產品資料由M.A.C.提供

No comments:

Post a Comment