Friday, February 28, 2014

CLINIQUE 2014 S/S 春日新產品聚會



春天就嚟到,各品牌開始推出新美白產品,今次好開心CLINIQUE的邀請可以率先試用。

品牌好細心,預備精美下午茶比大家享用,仲有Cotton Candy棉花糖添,我嗰個係花花真係靚到唔捨得食。

今次聚會介紹兩個新成員:

 

Even Better Essence Lotion勻淨科研補濕亮肌精華水 HK$330 (100ml)­­­­­­­­­­­­­­­­

蘊含全新突破性配方天然補濕因子複合物(NMF Complex),主要作用為促進肌膚吸收水分及鎖住角質層(stratum corneum)的水分,全面激活肌膚最大儲水量,只需4星期,肌膚更柔滑細緻,水漾飽滿,由肌膚底層散發水漾健康光采。


CLINIQUE Even Better Dark Spot Defense 全新勻淨科研淡斑防曬液SPF 45 / PA++++ HK$300 (30ml)­­­­­­­­­­­­­­­­

CLINIQUE首支提供PA++++高效紫外線防禦的百分百非化學性低敏防曬,利用「瞬間融合配方」(shake-well formula),只需輕輕一搖,即擁有清爽輕盈的質地,塗於任何膚色上都會瞬即融和,形成隱形防曬網,不留痕跡,打破傳統全物理性防曬霜厚重黏膩的宿命。


品牌兩位美女CherryCherry講解兩個產品的資訊同功效,仲有原來佢哋一早已經試用咗Even Better Essence Lotion。兩位Cherry分享她們的用後感,我自己有近距離睇到佢地D皮膚真係靚咗好多。

CLINIQUE又推出全新春季彩妝系列:


Cheek Pop花之戀光感胭脂 HK$180 /3.4g
-         Berry Pop / Ginger Pop / Peach Pop / Plum Pop

All About Shadow持久亮彩眼影
-         四色組合: HK$275 / 4.8gTicklish / Polar Blue / C-Pop
-         雙色組合: HK$190 / 2.2g Mixed Greens / Mango Smoothies / Baby Blues / Strawberry Fudge

Lash Power Mascara 魔法纖長睫毛液 HK$200 /6ml (Black)

Chubby Stick Moisturizing Lip Colour Balm 滋潤亮彩唇膏筆 HK$150 / 3g
-         Curvy Candy / Oversized Orange / Pudgy Peony / Mighty Mimosa

A Different Nail Enamel 全新高光感防敏甲油 HK$110 / 9ml
-         70° and Sunny / Hi Sweetie / Hot Date / Really Rio

胭脂真係好靚,設計係花型仲要好上色,所有顏色都好配合春夏妝容。


仲有新香水CALYXHK$450 (50ml)­­­­­­­­­­­­­­­­ / HK$610 (100ml)­­­­­­­­­­­­­­­­

誘惑的果味西柚香調,最初接觸肌膚時,誘發馥郁芳香,由初調至基調,一直維持大膽鮮明。在簡約清新及玫瑰點綴的甜蜜之間,譜出完美平衡。兩種關鍵的香調,賦予香氛躍動的生命力:

清爽的西柚,帶來讓人振奮的標誌式香氣,注滿鮮美多汁、嬌艷欲滴的果香和活力感覺。
·                  *  綠葉散發濕潤、朝露般的醒神印象,縈繞難忘的細膩氛圍。

初調:西柚、芒果、熱情果、木瓜、柑桔、番石榴、綠葉。
中調:小蒼蘭、鈴蘭、玫瑰、橙花、茉莉、百合、金盞花。
基調:橡苔、鳶尾草、檀香木、印度香根草。

好清香,帶點西柚味,酸酸甜甜,我向event噴完番到屋企晚上都問唔到清香的味道,我會遲啲到轉櫃購買。


活動後,收到Even Better Essence Lotion/ Even Better Dark Spot Defense產品,大家記住留意我的試用報告。



以上產品及產品資料由CLINIQUE提供

No comments:

Post a Comment