Saturday, March 1, 2014

解決濕疹的煩惱@SQOOM



天氣一轉或潮濕我啲濕疹就會頻頻出現,真係好煩。皮膚會抓到流血然後就會留下疤痕仲要好耐先退色。相信香港好多人都有我同類的經驗,睇醫生食藥,搽藥膏都試過但係都係幫助短暫時間。



早排我認識咗SQOOM,係一個來自德國醫療級皮膚科專家Scjick Medical公司的美容儀。


擁有超聲波及離子同步切換技術專利,幫助各式肌膚問題及背部或肌肉緊繃狀況,可配搭針對性抗老化,美白及清潔所以開發的xCentialxCential blue凝膠系列產品幫助肌膚所需要的問題。

市面上有好多美容儀都係幫助面部肌膚的問題,但係SQOOM可以改善皮膚病,尤其是係濕疹。


要配合xCentialNE一齊用,產品活性成分包括有:

-         右泛醇Dexpanthenol:保溼劑,柔順劑,易氧化,經皮膚吸收後促進傷口痊癒,具紓緩功效。
-         天然抗菌物MicroSilver BG:愈合和保護作用,放止病原性細菌增長
-         辛基十二醇肉豆蔻酸酯()刺山柑果精華G atuline Derma:平復敏感性和反應皮膚。
-         南極海醣蛋白Antrarcticibe S:增強癒合功能,抗老防皺,防止乾燥,刺激膠原蛋白和促進彈性蛋白增生。


用法非常簡單,按開關掣然後選擇M療程,再取出xCentialNE,用適當份量搽上濕疹位置然後用導入頭打圈,輕輕按摩。每一個療程大概4分鐘,如果濕疹範圍比較嚴重我會加多一個療程,即係8分鐘。

早上因為時間問題,我會直接搽上xCentialNE,到夜晚我就會用SQOOM美容儀一齊用。短短3日,可以見到濕疹慢慢退下,完全感覺唔到有痕癢,真係幫我舒緩到發炎的部位。

Day 1


Day 2


Day 3


再講,3日後濕疹完全退下,到現在都冇番發到,真係好神奇。希望可以幫助大家有濕疹煩惱的你,真係值得試一試。

網誌: www.SQOOM.com
Facebook
https://www.facebook.com/SQOOMHKOFFICIAL


以上產品及產品資料由SQOOM提供

No comments:

Post a Comment