Tuesday, March 18, 2014

我愛玫瑰@The Organic Pharmacy


相信好多人都會鍾意收到花,尤其是係玫瑰花,今個情人節我都收到玫瑰,不過係有玫瑰成分的3樣護膚品。

The Organic Pharmacy
來自英國的,是一個有效及豪華的有機護膚品。12年前由夫妻Margo & Francesco Marrone創辦,讀藥劑學的太太Margo在首次懷孕期間一直未能在市面上找到她心目中的美容護膚品及一種真正天然,全有機但同時有效的產品,所以他 們推出了The Organic Pharmacy品牌。

到了現在,所有The Organic Pharmacy系列仍然以實驗室人手製作,產品內百分之九十的完材料均來自英國本地農場。

The Organic Pharmacy
獨家產品承諾:

- 不含人造防腐劑
-
不含人造色素
-
不含石油化學製品
-
不含人造香料
-
不含動物成分及不以動物作測試
-
保護環境
-
有機承諾及公平交易


Flower Petal Deep Cleanser & Exfoliating Mask HK$500/60g

成份:Rose GeraniumClayMilkLavenderOatsChamomileRose

 
質地係粉末狀,我兩茶匙粉未再加暖水然後攪勻。搞到厚身就可以搽上全面,等2-5分鐘再用海綿清洗。用完之後皮膚感覺到好乾淨,可以見到嘴角暗雅的位置白淨咗,黑頭都少咗,即使回覆光澤感。


Rose & Bilberry Toning Gel HK$700/50ml

成份:AloeBilberryRoseRose HipRose GeraniumAlginCarrotVitamin E

水狀的爽膚水,可以幫退減紅腫助肌膚,按2-3 pump在直接輕輕地拍上面我自己會鍾意再用掌心的熱力利用按壓方法按摩面部,完全即時感覺到膚吸收哂所有爽膚水。


Double Rose Ultra Face Cream HK$810/50ml

成份:AloeRoseBeeswaxShea ButterSesame Seed OilRose HipEvening PrimeoseJojoba


白色Cream狀,幫助缺水同乾燥肌膚即時注入水份。搽上面時,一推開質地好水潤,容易推開同時皮膚吸收得好快。搽完之後唔覺得笠痴痴,好乾爽但係皮膚感到非常滋潤。

所有產品好香,有一陣陣玫瑰味。因為所有成份係有機,我用得安心,完全唔驚皮膚會有敏感反應。

Shop Address
Harvey Nicholas Pacific Place
Four Season Hong Kong
Four Season Macao
MGM Macao


以上產品及產品資料由The Organic Pharmacy提供

No comments:

Post a Comment