Tuesday, March 11, 2014

美白保水 + 均勻防曬@Clinique


美白同防曬對我嚟講係日日都要做得足夠,保持均勻膚色睇起來都會健康啲。上次响Clinique 2014 S/S 春日新品聚會收到以下兩樣產品,試用完想同大家介紹下:

 
Even Better Essence Lotion勻淨科研補濕亮肌精華水 HK$330 (100ml)­­­­­­­­­­­­­­­­

蘊含全新突破性配方天然補濕因子複合物(NMF Complex),主要作用為促進肌膚吸收水分及鎖住角質層(stratum corneum)的水分,全面激活肌膚最大儲水量,只需4星期,肌膚更柔滑細緻,水漾飽滿,由肌膚底層散發水漾健康光采。


用係1,2號的精華水,為乾性及混合性肌膚使用。水狀質地同平時精華水厚啲,慢慢推開吸收得好快,當時皮膚已經好快覺得水潤。我鍾意直接用手擦全面,然後在利用掌心熱力輕輕按摩,呢個動作幫助血液循環此外仲可以令皮膚每個毛孔吸收所有精華水。


CLINIQUE Even Better Dark Spot Defense 全新勻淨科研淡斑防曬液SPF 45 / PA++++ HK$300 (30ml)­­­­­­­­­­­­­­­­

CLINIQUE首支提供PA++++高效紫外線防禦的百分百非化學性低敏防曬,利用「瞬間融合配方」(shake-well formula),只需輕輕一搖,即擁有清爽輕盈的質地,塗於任何膚色上都會瞬即融和,形成隱形防曬網,不留痕跡,打破傳統全物理性防曬霜厚重黏膩的宿命。


顏色係偏向膚色,推開時非常透薄同時為肌膚帶來有點光澤,搽完全面可以見到膚色均勻翻晒。如果我唔需要化妝,我淨係會搽防曬再加少少水份okSPF45/PA+++ 足夠為肌膚抵抗UVA/UVB,令全日都有保護。


以上產品及產品資料由Clinique提供

No comments:

Post a Comment