Tuesday, March 11, 2014

健康食品:Sunkist巴西莓精華(口服)(2)



連續食咗Sunkist巴西莓精華6星期,同平時一樣食完早餐就食兩粒,基本上已經成為習慣。

磅數再輕左1磅,即係話一共輕左4...! 便便一樣一日有仲好多添,真係幫我排毒同改善好我個長腸道。近排好忙冇乜點休息,但係都覺得好精神,相信食完Sunkist巴西莓精華幫到我回覆狀態,精神返晒。


皮膚色斑及皺紋都無明顯增長,近排照鏡都覺得膚色均勻,嘴角同下巴暗瘡印都淺色咗。

經過6星期,我對Sunkist巴西莓精華好滿意,效果真係好好。同事都覺得我唔同咗,精神咗,所以我都有介紹Sunkist巴西莓精華比佢地聽。我一定會回購,買俾媽媽食等佢都可以感受到Sunkist巴西莓精華的功效。


要食得健康,食得開心,我一定會揀Sunkist巴西莓精華。

網誌: http://www.sunkistvitamins.hk/
售賣點: 屈臣氏,紐西蘭專賣店


以上產品及產品資料由Sunkist提供

No comments:

Post a Comment