Saturday, March 15, 2014

全球首間STELLA McCARTNEY KIDS童裝專門店


好開心STELLA McCARTNEY選擇香港為她首間獨立STELLA McCARTNEY KIDS童裝專門店,店舖在於尖沙咀海港城海運大廈。


童裝系列適合初生至14歲的男女小朋友穿着,櫥窗放咗一個大電視機螢幕播放品牌的獨家影片同時又放咗巨型玩具機械人,非常特別。


今季Stella用她慣常的低調色彩外,仲注入螢光顏色,抽象圖案及色彩繽紛的刺繡。每一件衫同褲都可以mix & match,自己本人好鍾意花花圖案,再配合簡單的牛仔布短褲好有夏天感覺,如果有埋親子裝就好啦。


當日我帶同囡囡出席發佈會,我哋參觀咗店舖,Helia第一時間就話要揀衫衫俾自己,再幫我擺一個post拍照,個個都話佢表演專業。


店舖出面有好多特別攤位同遊戲,有棉花糖,雪糕,薯條及cake pop食,樣樣都係Helia至愛,睇下佢食得幾開心!


仲有個哥哥為小朋友扭氣球,同畫face painting,好似一個小型嘉年華,囡囡表現得開心同興奮。


多謝PR姐姐邀請,我哋兩個玩得好開心。

STELLA McCARTNEY KIDS
香港店
地址:尖沙咀海港城海運大廈地下OT G32號店
電話:2107 4222
營業時間:10:30-21:30


以上產品及產品資料由STELLA McCARTNEY KIDS提供

No comments:

Post a Comment