Monday, July 27, 2015

解決頭皮敏感 @ADJUVANT


上一次我都有介紹ADJUVANT彩妝系列,原來品牌都有護髮產品 Re:>>> 「電」「糖」營養護髮系列,咁就啱晒我啦因為近排我嘅頭皮非常敏感。
我早排再去到ADJUVANT店舖做一個頭皮測試,利用ADJUVANT Microscope頭髮及頭皮紅外線診斷分析。部機有200倍放大功能可以清晰顯示頭皮狀態,以及有紅外線模式能透析髮芯的健康情況。

 
經過短短10分鐘嘅測試,發現自己頭皮有少少發炎同敏感,有機會係因為轉天氣嘅關係。


髮芯方便就OK,由頭頂到髮中的髮絲都好健康。


今次BA幫我選擇試用「Re:>>> Emissary 頭皮護理系列」主要要幫我徹底清潔頭皮污垢,促進血液循環,有助髮絲健康生長,改善頭髮稀疏問題。


Re:>>> Emissary Shampoo 頭皮護理洗頭水 HK$270/300ml


Re:>>> 「電」「糖」營養護髮系列的洗頭水入面都有一片獲得日本設計專利的ReLeaf,由碧茜及檸檬酸提煉而成的ReLeaf除了發揮美觀及標示容量的作用,同 時能釋放負離子,發揮抗菌,防腐,清潔等功能令頭皮放鬆,更有效地清除依於髮絲及潛藏於頭皮毛孔內的污垢。

洗發水主要成份有20多種高效胺基酸,紅高顆,野葛根精華,法國薰衣草精華,茶胺酸,Q10,蜂皇乳,鳳仙花,白桑根。


Re:>>> Emissary Treatment 頭皮護理修護霜 HK$340/250g

主要成份有海藻糖,蘋果酸,角質蛋白,單糖類。令秀髮滋潤亮麗,能強化髪根及增加頭髮彈性。配合DCP營養修護能補充髮絲營養頭髮更順滑貼服。

Before                                                   After
 
我用咗Re:>>> 「電」「糖」營養護髮系列大概2星期,每次洗完頭都好舒服,頭髮變得滋潤好滑好有光澤,用完1星期後發現頭皮冇晒痕癢連脫髮都少咗啊。

Shop 504, iSQUARE, 63 Nathan Road, TsimShaTsui, Kowloon, Hong Kong
Tel: 2890 8631
 

No comments:

Post a Comment