Friday, July 10, 2015

每日做Peeling都冇問題 @ Dermacept by Dr. Zein Obagi Peel Complex複合煥膚10美容液


近日收到Syreeta寄來的Dermacept by Dr. Zein Obagi Peel Complex複合煥膚10美容液 $525/180ml給我試用,我第一時間即刻要試下啦!


產品係Made in Japan,盒上印有中//日字,產品係奶白色乳狀,有少少花香味。

功效
令暗啞粗糙的肌膚變得透明柔嫩,呈現健康自然的光澤。添加植物提取物 (滋潤整膚成分) 柔嫩肌膚 。改善皮膚早期出現的彈性不足及毛孔擴張,預防肌膚鬆弛

添加成分Crystal Smooth 配方 Healing Moisture Complex


使用方法:早晚於潔面後使用,取出3泵放上化妝棉,從面部中央向兩頰和額頭,右下孳生地輕輕抹。記得要避開眼同嘴的周圍。以打圈方式塗抺於鼻翼,可以重點再抹上粗操及暗啞的部位。


呢一支Peeling因為性質溫和可以每天都用得,搽上面試唔覺得有刺痛,冇紅腫,冇甩皮,感覺冇問題。我用咗大概2星期,發現黑頭粉刺都減少,幫助我面部去走角質層令我之後再搽上的護膚品能可以全面吸收,肌膚變得好有光澤。



以上產品<A BitterSweet Life - Syreeta> BLOG送出提供


No comments:

Post a Comment