Friday, July 10, 2015

冰島尊貴護膚品牌 BIOEFFECT 登陸香港兩周年


我仲記得2013年參加BIOEFFECT新品發佈會,原來已經過咗兩年。時間真係過得好快,好多謝BIOEFFECT邀請我參加品牌兩周年店慶誌。


當日邀請到品牌銷售及客戶服務總監Begrlind Johansen小姐又冰島遠道而來同大家慶祝,仲同大家介紹BIOEFFECT資訊及產品特別限量包裝系列。


2001年有3位冰島科學家在冰島成立了一間生物科技公司,目標係通過大麥種子裡生產類人 體生長因子用於醫學研究及製藥。BIOEFFECT在大麥種子內發現了一種新的生產純淨的,無動物毒素的類人體生長基因的方法。體內的白種生長因子就好似 細胞的信使一樣,可以刺激維持肌膚年輕所需的膠原蛋白同彈性蛋白的生成,同事促進肌膚自身的守護過程。


原來BIOEFFECT響歐洲係好受歡迎,銷售程度高過我哋好熟悉的其他歐洲牌子,冰島第一夫人都係用緊BIOEFFECT



牌產品有BIOEFFECT EGF Serum $1380 / 15ml:使用公認的抗老化成分,表面生長因子(EGF),一瓶可以全效保濕去皺,眼袋及黑眼圈明顯減少,皮膚變得光滑及膚色均勻。適合所有類型的皮膚包括敏感皮膚,令重現皮膚的年輕光芒。

 
最後仲有冰涼的雪條食,特別為BIOEFFECT打造特別口味以哈密瓜及椰果為主,so refresh • so delicious

銷售:Harvey Nichols


以上產品及產品資料由BIOEFFECT提供


Instagramhttp://instagram.com/hwwong333

No comments:

Post a Comment