Thursday, July 16, 2015

享受Hyatt Regency - Melo Spa

我每次去Hyatt Regency凱悅酒店都係食自助餐,但係今次就要參觀酒店的Melo Spa水療中心。今年Melo Spa推出咗4AINHOA面部護理,我就試黃金魚子面部護理。


Melo Spa9間獨立房,我跟美容師入房時我心裏面都""咗一聲「間房好靚好大」。可以見到中間有一張美容床,一個大按摩池,獨立shower及無敵海景。


另外一就有個洗手間,梳妝台。


枱上有水同蘋果,櫃桶有amenities


今日要做AINHOA黃金魚子面部護理$1,280 /  90分鐘)

匯集兩種強效創新的活膚組合成分 : 魚子精華和黃金,擷取魚子中豐富蛋白質,能迅速修復細胞,加強肌膚彈性,配合黃金金箔促進細胞氧合作用,刺激皮下膠原蛋白增生,撫平皺紋,另加入海藻精華,維生素E,大豆卵磷脂及有機乳木果,修護抗氧,內外兼修,令成熟肌膚再現年輕健康光采。


1. 美容師幫我落妝同清洗面部


2. 蒸面然後再針清


3. 搽上AINHOA peeling cream幫皮膚清去角質層。(美容師話呢隻cream好溫和,連敏感皮膚都可以用)


4. 搽上AINHOA Day & Night Cream開始做面部按摩,美容師手勢同力度好好,非常舒服。


5. 再搽Facial Mask然後放上Lifting Powder Mask


6. 最後敷mask時美容師幫我做一個headhand massage


我真係好享受啲90分鐘facial,除咗環境好優雅我個美容師好專業每一個步驟都好細心,力度有啱啱好。可以見到自己面部膚色即時均勻亮白,鼻哥位置針清得好乾淨,仲有下巴輪廓提升。

我使用的AINHOA所有產品都加入魚子精華同黃金,做Facial時都問唔到產品有香味,所以產品係好天然用完都唔會唔驚皮膚敏感。

Tel: 3723 7888
以上產品資料及試用Hyatt Regency提供


Instagramhttp://instagram.com/hwwong333

No comments:

Post a Comment