Tuesday, July 7, 2015

beautyblender 新成員 @ bodyblender

如果大家有睇開外國嘅YouTube beauty channelblog,相信每一位達人都一定介紹過beautyblender,佢係一個非常之好用嘅化妝粉底sponge

 
今次好開心可以參加品牌的新品發佈會,主角就係bodyblender。同bodyblender都係雞蛋形狀不過係flat,有手掌咁大,產品係用嚟幫身體化妝的。

 
當日beautyblender創辦人荷里活星級化妝師 Rea Ann Silva同大家分享用bodyblender的心得。


Of Course第一時間介紹original beautyblender先,分別有粉紅色,白色,紫色及為化妝師推出的黑色,仲有mini螢光綠色。


Rea教我地只需要wet•squeeze•bounce就可以打造一個完美的妝容。

Wet -
首先放beautyblender入水
Squeeze -
把水搾出,然後用毛巾吸走多餘嘅水份
Bounce -
把粉底液放上beautyblender,然後一下一下搽上面部


只需要簡單3部曲,就可以有一個自然透薄的效果。

 
輪到介紹新產品bodyblender,一樣都係要wet•squeeze•bounce就用得。可以利用bodyblender搽上防曬乳液,bodycreamself- tanning cream,用上bodyblender可以均勻搽上身體。


最後品牌好快就會推出另外一個新產品blotterazzi,係一個幫大家控油補妝的好幫手。外型好似一個粉盒,有兩塊粉紅色的化妝棉。Rea 話我好多荷里活明星都用緊,個評語仲好好添。


當日自己都化身成為小粉絲,第一個Rea合照,真係好開心可以見到佢。


銷售Joyce Beauty

以上產品及產品資料由beautyblender提供


No comments:

Post a Comment