Tuesday, July 7, 2015

Cetaphil醫學防曬專家 @ Daylong

近日香港真係好熱同好晒,大部份人都係一日會同陽光玩遊戲,一定要做好防曬措施。對女士們來講係好重要,太陽可以令皮膚衰老,缺水,出現色斑及皺紋添。


近日收到Cetaphil醫學防曬專家的「Daylong護日朗」系列產品,佢哋不但可以提防肌膚免受UVAUVB紫外線的侵害,更可以阻隔陽光中導致皮膚老化的重要元兇IR紅外線。

般市面上的防曬產品只係針對UVAUVB紫外線,最新醫學調查顯示陽光當中有54%係紅外線,唯一能穿越真皮層(dermis)更深入皮下組織 (subcutaneous)的光線。如果長期暴露於紅外線哈,會令肌膚抗氧化成分減少更會分解皮膚中的膠原蛋白及彈性纖維令肌膚提早衰老。


Daylong推出兩款防曬乳液:


面部清爽乳液 SPF30 PA+++ $138/30ml (可以作妝前底霜)


高校清爽乳液 SPF50+ PA++++ $168/50ml (可以用於面部及全身)

兩個產品都係一樣有效抵抗UVAUVBIR紅外線,全方位醫學防曬含有維他命E,有滋潤肌膚效果。不含油份,Parabens防腐劑,香料及乳化劑,加上防水防汗,適合任何肌膚使用。

品沒有香味,搽上時冇白面效果,我搽咗面部清爽乳液後都唔覺得油,感覺非常清爽。近排我有少少皮膚敏感但係用完之後都冇令敏感再出現,因為產品係經過皮膚 科測試為低敏感配方。如果游水或要長時間暴曬我會搽上高效清爽乳液,有4+令我非常放心皮膚唔會受到傷害,產品一樣咁輕盈偷薄,吸收得好快。


曬後修護露 $198/100ml


晒完後可以搽上修護露,產品含有能修護DNA的核酸內切酶(Endonuclease),活躍支援肌膚自我修復機制。面部次全身都可以用,有助加強皮膚補充水份,保濕及滋潤同時可以避免皮膚曬傷。

 

再同大家介紹多一個產品就係:Locycare羅霉樂修護潤甲液 $148/15g

萃取高效保濕因子及歐洲南木蒿(Artemisia arborescens)精華作主要成份,南木蒿的單萜酮成份極高,對於皮膚的消炎同傷口愈合最有幫助。仲會針對指甲變色,偏黃,乾燥,分岔,斷裂及失去光澤的情況,只需要使用2星期就有明顯改善。


只需要早晚搽一次,輕輕按摩令手夾腳夾全面吸收就得。如果大家鍾意搽指甲油,可以搽上修護潤甲液先然後搽指甲油,咁就可以令到自己指甲免受指甲油的化學物質傷害到。

以上產品及產品資料由Cetaphil / Locycare提供


No comments:

Post a Comment