Friday, July 13, 2012

Disneyland「灰熊山谷」Grizzly Gulch Sneak Peek



嘩!「灰熊山谷」明天正式開幕,大家有
冇看了新電視廣告,是不是好想玩下,好開心上星期可以優先試玩。 同家人及囡囡準時入到樂園,帶了邀請咭換入場卷同一人一條活動手帶準備開始冒險遊程。





「灰熊山谷」在Lion King表演旁邊,裡面好大好country feel
看到MickeyMinnie第一時間排隊同他們拍照,囡囡反應得好興奮,Mickey再送她一個香吻。




主角是全球獨有雙向穿山車「灰熊山極速礦車」長1.1公里多。我同老公一起玩,自己由細到大都坐不同穿山車所以我唔覺得驚。有少少離心力,一時向前一時向後好刺激。




圍看下先...



其他設施有:

「灰熊山谷迎賓禮」囡囡一聽到音樂一起跳舞



「噴泉山谷」可以同小朋友玩水


當日好熱,個個都曬到紅咗所以短留3小時,無到其他園區玩但經已好滿足。最後每位開時了「灰熊山谷」紀念回家... 每一次到Disneyland都好開心,好期待下一次。大家快D入樂園玩「灰熊山谷」,你們一定會愛上

No comments:

Post a Comment