Sunday, October 9, 2011

我為 Baby Gap 瘋狂

我己經做咗媽媽三個月,時間真是過得很快。仲記得抱她回家時後細細粒但現在十四磅 la生女可以幫她買好多靚衫仔。坐月中不能去街街但都可以 shopping,我在 Gap Online Store 發現所有 BB 衫做大減價... wa 太好了有是血拼時間。
我在一個月order咗三次,買了一千多元。
這是小部分:




我買咗一件羽絨,原價六百多元 現在一百多D



認識我的朋友知道我喜愛紫色同豹紋所以我都入
咗二條褲仔名五十元!



每個訂單收費是三十六元,真的很平。
每次購買完後,他們會在兩個公作天速遞到我家。

如果有興趣的朋友請遊覽己下網址 www.gap.cn

No comments:

Post a Comment