Sunday, October 9, 2011

P.B. GROUP 代言人簽約會

今個星期出席P.B. GROUP 代言人簽約會,旗下公司是 Pretty Beauty Spa Pretty Medical今次新代言人有兩位,和田裕美同韓馬利。她們皮膚同身材非常之好真係令人羨慕。


到了場所己勁覺得好 grand  同時 reception 職員幫我帶手花,係我最喜歡的紫色。我都係第一次出席 event 收花) 

記者招待會正式開始,大會有請 Sydney 小姐上臺致詞(她當曰好靚)

以後請裕美同韓馬利小姐上臺分享她們對集團感想,讚它們的服務好,好有家庭 feel同提供不同最新的美容 treatment 

最後有簽約同祝酒宜式。
     

裕美即場為我們獻唱一曲。


一年前我有到 Pretty Medical C6 Laser... 效果好好。我都覺得它們的服務真係 super,我好放心比片面佢。

No comments:

Post a Comment