Friday, October 21, 2011

Skinfood X she.com X Palette X 「紅酒美肌教室」



好開心有份出席這個event,我最喜歡飲紅酒。今次到了Palette試酒,活動前由She.com職員介紹今天的行程。



Palette職員當日介紹4款酒同可配合什麼食物是最好的。





第一支:Elephant Island Crab Apple Okanagan Valley - 好fruity同甜甜地,可配合芝士,我的至愛。



第二支:Les Faitieres Riesling Alsace
D木味,入口鞋鞋地,可配合煙三文魚。



第三支:Elephant Island Blackberry Okanagan Valley
質地厚D,有莓果味,可配合白肉。


第四支:Silver Sage Merlot Okanagan Valley
最重酒味同好甜,可配合黑朱古力。
所有酒係Palette獨家的,有興趣可以上店內睇下。




之後由Skinfood職員教我地用「鉑金葡萄基因高效系列」護膚。直場同model做韓國正宗按摩勢4步曲:面部三大穴位包括1/印堂穴 2/太陽穴 3/迎香穴




再用BB Cream混合營養霜可作導入及提升膚色之用途。


活動後每位可帶走一大袋禮物回家。
鉑金葡萄基因高效系列」揉合鉑金成分同法國葡萄精華,她們細心挑選法國布根地的嘉美葡萄之果肉細胞精華可效解肌膚6大常見問題:保持水油平衡及光澤度,保濕,加強細胞免疫力同改善膚質,撫平細紋。
我好鍾意D個系列的樽,好高貴,係我喜歡的紫色。



鉑金葡萄基因高效爽膚水:
質地好水濕同帶點清香味,用2-3滴在掌心咗輕輕地按摩向面上直到所有爽膚水完全吸收。



鉑金葡萄基因高效乳液:
好容易推開,搽上面吸收得好快。我會早晚用,早上會用做make-up base晚上會搽多少少向面上,我會同時利用三個穴位方法按摩。
今次我可以從內之外都可以抗氧化,多謝she.com的邀請

No comments:

Post a Comment