Sunday, October 9, 2011

UmeBalsamizu 元氣鹼梅陳醋"我鐘意"

我本人係好喜歡吃醋,食麵會落紅醋,經常食酸瓜同薯片都會買 Salt & Vinegar。今次收到PR電話有新醋試飲令我好興奮!



品牌在分享會邀請高級註冊營養師詹兆洲先生及自然療法顧問 Christy Ngor 同在場每位bloggers 講解 UmeBalsamizu 元氣鹼梅陳醋對身體的好處。



支醋係用天然食材意國陳年醋 Bamsamic Vinegar 及醃製十年的曰本梅干 Umeboshi,做出美味而又高營養的健康梅醋。它可以防止三高同增加元氣,有豐富的鹼性礦物質,多種天然有機酸,醋醋等成份,話 化代謝廢物的輸送能力,減低心臟及心管道運作負荷,增強心血管強韌健康。

當日有得用 UmeBalsamizu 元氣鹼梅陳醋試菜,最簡單係沖水飲有可以用來塗麵包,加上沙律做 dressing 或加在雪糕同沙冰上,我覺得所有配搭都好好味但我自己最喜歡做沙律 dressing。我好開心認識到 UmeBalsamizu 這個品牌,現在我會食得好健康!







全線萬寧有售 HK$368/300ml

No comments:

Post a Comment