Sunday, October 9, 2011

珍貴 Lancôme Absolue Precious Cells Cream

Lancôme 子我使好多年一直用開 Blanc Expert,白的好名。今次是我一次 Absolue line多謝 F&B 給我 Lancôme Absolue Precious Cells Cream (極緻完美細胞修護美白面霜)
 

以首創的幹細胞發現配合最先進的美白科技,隆重推出特別針對亞洲女士需要而設的亮白及再生修護面霜。含有 VitaminCG Pro-Xylane™ 能重建細胞外的基底,達至肌膚再生功效
配合鞣花酸成分,具鎮靜及抗氧化功效,加上韓信草精華的複合物能調節黑色素細胞的周邊環境,從而控制色素增生。
代言人是 Hollywood 臣星 Julia Roberts,她的皮膚好白,滑同沒有班。


金色包裝同樽看來好高貴,真係唔捨得用。D cream 的質地好滑同清爽,有 Lancôme  味道。
   
 

使用了已經7曰,早晚都搽。早上我會薄薄一層搽上面同頸,以後再搽防曬同化妝。片面感覺好水潤搽咗粉都唔覺得乾,到中年 T 字位油份小咗好多夜晚因為開冷 氣所以會搽厚小小,起床是都好似剛剛搽完 cream 一樣。經過7曰皮膚變得飽滿同平滑。嘴唇角位及暗瘡印白咗,我十分滿意
          

產品評價 (最高為5粒★)
清爽度:★★★★★
控油度:★★★★
保濕度:★★★★★

No comments:

Post a Comment