Sunday, October 9, 2011

試用全新-BIOTHERM Celluli Laser Size. Code 其因緊腹精華

是這一句說話 咗囡囡經已五個多月,都仲未收體好多褲已經穿唔落,要買過曬我希望Biotherm Celluli Laser Size.Code 基因緊腹精華 可以幫我個肚腩 firm D 同條腰幼番D。下個月我會同囡囡去旅行,是她第一次下水禮,我想着番 2 piece 游泳衣。我要做個靚靚同 fit 媽咪!多謝 “Sweet vs Bitter - Syreeta Blog”  這給我用。


Biotherm Celluli Laser Size.Code 基因緊腹精華含嶄新研發的纖腹植物複合物 Adiposveltyl™ Complex,糅合石榴籽油、荷花精華及咖啡因,活化 AMPK 酶,可以改善腹部脂肪細胞燃燒脂肪,抑制頑固脂肪囤積,加速脂肪分解外,更蘊含天然酵母萃取物  Yeast Extract,能有效刺激膠原蛋白的生長,改善皮膚底層的彈性纖維組織,令腹部肌膚更緊實。而成份中的馬黛茶、生咖啡萃取物,可防止脂肪持續累積,銀杏則加速燃脂

去旅行前好比心機日日幫肚腩做按摩,可以令肚腩結實同看來細D。到了Penang 入住 resort,泳池靚到不得了要日曰游。我真係好想著 bikini 不過都係唔好呀,我唔夠勇敢。 
回到香港我繼續努力用,用咗一個月多發現有返條腰同減了2吋。我己勁好開心,無白費我的時間同心機。我會繼續加油減,減,減

No comments:

Post a Comment