Saturday, October 15, 2011

iMORE X ESTEE LAUDER 緊緻塑顏彩妝班


好開心可以出席 iMORE X ESTEE LAUDER 緊緻塑顏彩妝班,今次係我第一次參加這個品牌的 event。我們到了銅鑼灣時代廣場13 ESTEE LAUDER Beauty Centre,入場經已看到全新 Resilience Lift 系列在檯面上給我們直場試用。我好喜歡這個包裝,粉紅色好靚。


Resilience Lift 可幫助皮膚:
-
促進膠原蛋白自我增生令肌膚重拾年輕,回復緊緻彈性
-
持久撫平幼紋及深層皺紋,可同時減淡頑固色斑
-
源源釋放水分,讓肌膚時刻舒適,柔滑,細嫩,充滿光澤



首先由BA講介 Resilience Lift 的功效同教用指定按摩方法幫助瘦面。記得由下巴按到耳背下,再從鼻哥按到耳背下,每個動作要做3次可令所有精華全部吸收到皮膚內。


之後由另一位 BA 教我們化一個簡單的妝。她教我們用 iMatch Shade Finder 找出最適合自己的粉底顏色,真係好方便。
最後大家可帶全新 Resilience Lift Instant Action Lift Treatment 回家試用。




用了2星期後,發現皮膚有光澤同滋潤咗好多。下巴位子提升了,無比之前咁包包面。我喜歡它的香味,聞落好清。質地唔 lup,容易推開同我的皮膚吸收得好快。包裝好方便同衛生,擰一擰就可以同個膠頭搽上面感覺都舒服。我希望繼續用可以幫助我的雙下巴不見了

No comments:

Post a Comment