Sunday, October 9, 2011

ZA True White Plus 1st Anniversary Party

一年可以發生什麼?我已經做了媽媽生咗一個好可愛的囡囡。ZA True White Plus 今年都一la,時間過得特別快,它們的粉底己陪伴我懷孕期間。ZA 的粉底真係好好用,我片面完全無敏感同好保濕。

今次活動在尖沙咀美麗華Habita舉行,場地佈置好 Chic Rock,好配合今個主題。我最喜歡係隻主題曲,好好聽!
 

今季新品係 True White Plus 2 Way Foundation Instant Brightener,當曰可以即場試用。BA 幫我搽上面,十分好用。
 

司儀係梁奕倫...

之後請來化妝師解釋 ZA True Plus 的十大功能。大會請來靚靚Model 即場示範全新夏天 make-up trend


有請名攝影師Matt Hui 分享可用角度同利用光源拍照一張漂亮的相片。

活動後每位 Beauty Blogger 送上一份禮物,多謝ZA 給我一個開心的下午多謝PR邀請我參加ZA一周年派對同新品發佈會。

No comments:

Post a Comment