Sunday, October 9, 2011

全新美白 Sofina 產品試用

上星期出席 workshop 之後有禮物收包括:

Make-up Cleansing Oil
Lotion I (fresh)
Whitening Day Protector
T Zone Oil Control Mousse

今次我對支mousse 最有興趣,是 Jenne 全新產品,包裝好靚同girly



上裝前用小小份量搽上T 字位,重點在鼻子因為我會在D個位置會多出油。我每日中午先補裝,真係神奇,完全無出油同可以幫我維持到6-7小時。

Sofina 推出美白抗老化 SPF50+++防曬乳液,我已經用咗好多早 Sofina 防曬,現在加入美白真係十全十美!我會當作 base 用,好清爽同唔覺得 lup。游水都可以用因為係防水。



今個夏天我一定會曰日用D兩個 5 粒星的產品

No comments:

Post a Comment