Sunday, October 9, 2011

Reenex「膠原自生」

女人真係好喜歡扮靚,無論化妝品同護膚品是最好的朋友。我年紀開始大所以目前要注重我的皮膚。
我買護膚品是會買有骨膠原成分,因為骨膠原對皮膚多重要。我每夜都會 fu 骨膠原 mask 同飲 collagen drink,一星期後皮膚變得好

Reenex  肌膚更生治療中心可以採用高科技的美容療程,激活肌膚更新;甚或以更激進的注射方法,直接注入骨膠原粒子,填出飽滿輪廓. . . 相信Collagen Zone能天然生產骨膠
 
我相信膠原自生

我試個 Reenex  膠原自生基礎療程 –  CPS更生活膚療
,效果真係好好,皮膚好清潔同感覺保濕。如果想試下這個療程快CLICK HERE! 抽中以下禮品

1)     reenex 膠原自生基礎療程 – CPS更生活膚療程 x1次 或
2)     reenex 膠原自生進階療程 – CPS更生活膚療程 及   –  冷凍光學膠原自生療程 x1
額外再送,Bicelle 3D 抗氧保濕面膜x乙片($2,816)

No comments:

Post a Comment