Sunday, October 30, 2011

我要頭髮急急長「Mane n Tail」



每日上班都要擇馬尾同噴霧
膠水(hair spray)固定髮型,頭髮會留下污物同變為暗啞,Mane n Tail可以幫到我。



Gentle Clarifying Shampoo/Gentle Replenishing Conditioner洗淨造型,溫和潔淨系列獨有深層潔淨配方,含太陽花及蘋果氨其酸,可徹底洗走頑固的造型產品及化學成份。(包括造型啫喱,噴霧,髮 泥等等)同時可減輕頭皮及髮質的負擔,令頭髮快速回復生機。



我好喜歡這個系列,令到我的頭髮回復得濕滑。髮尾順咗好多同髮質變得閃亮,減少甩頭髮,用完好香。用了2星期後,我發現頭真係長咗,因為擇馬尾時都有頭髮飛起但現在D做情況少咗。我好喜歡它的氣味,我非常滿意的結果

No comments:

Post a Comment