Sunday, October 23, 2011

Neutrogena 美容覺研發實驗室




每次參加Neutrogena Event真給我有一個新驚喜,今次係介紹睡眠。



場地佈置得好舒服同準備好美味食物,有餅乾同生果。





因為主再係她們全新的Sleeping Mask
開始由Bell介紹下今次活動同新推出的Sleeping Mask



品牌邀請Sleeping Therapist講解睡眠情形,原來每個人進入睡眠時有機會醒幾秒但自己會不知道及有面部動作令到自己睡得不好。直場請了Blogger Annie體驗下Bell講「痴線」是什麼,有一部電腦同好多好多線貼上身然後可以測試到睡眠活動。



再請了解夢帥為大家解夢。
我問她為可會發掉牙夢同起來時會好驚,原來係代表會破財,好彩我都係1-2個月先會發D個夢!哈哈...




最後每人有禮物收,多謝NeutrogenaHK.COSME



回家當夜我要做10Mask,質地係Gel有藍色粒子。搽上面有冰冷感覺,好舒服。起身時摸下片面都好水濕,覺得如剛剛做完mask。我好鍾意,今個秋天同冬天會晚晚搽Neutrogena Sleeping Mask


No comments:

Post a Comment